Stress, 6 gezonde en eenvoudige tips

Stress helpt je om te presteren op piek momenten. Met deze tips voorkom je een explosieve toekomst.

evert ruisch nlp coaching en advies

Door Evert Ruisch

Stress, is soms goed voor je situatie maar niet voor lang. Om te presteren op gewenste momenten ervaar je stress. Alle energie en focus komen tot een piek prestatie. Een fantastische kwaliteit van ons menselijk lichaam, tot je te veel, te vaak en te lang heb moeten presteren.

Hoe kun je op een gezonde manier omgaan met stress? Veel mensen mensen maken veranderingen mee. Soms lijkt dat bij een ander als vanzelf te gaan, een sprookje. Iedereen maakt keuzes net als jij en ik dat doen. Genoeg mensen ervaren een gevoel van vermoeidheid dat veel overeenkomsten heeft met burn-out of een depressie.

“Langdurige stress leek mij veel te brengen. In realiteit was het een manier van overleven. Het bracht tijdelijk veel maar op de lange duur koste het mij alles. Mijn gezondheid”

6 Tips voor balans met stress:

Stress is elke situatie wanneer je geen tijd maak (of krijgt) om te herstellen. Dit is zowel mentaal als fysiek. Symptomen en (soms verre gaande) gevolgen zijn divers. Hoe kun je een nieuwe balans vinden? Ik heb zes leuke, werkbare tips voor je. Thuis of voor op het werk, zo ga je gezond om met stress.

stress
Stress maken we vaak zelf.

Mocht de stress blijven, maak het bespreekbaar, thuis, op je werk of binnen je familie.. Hoe goed bedoeld je streven ook was, niemand wordt er blij van als ze je zien worstelen. Kom je er niet uit? Ik denk graag met je mee om je gewenste situatie te realiseren, laat je horen.

Evert Ruisch.

Evert Ruisch.

Elke coach, arts, therapeut of psycholoog is maar een gewoon mens. Evert Ruisch laat je zien dat hulp vragen heel gezond is. Ook hij heeft de nodige hulp gehad bij vragen en onzekerheden. Zijn leven veranderde door de opleiding Integral NLP Master en praktische psychologie, het roer ging compleet om.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *